luni, 23 martie 2009

O familie fericită

Reclame reinterpretate



- Mama ( M) : Unde mergem e vila lor de vacanţă, nu?

- Fata ( F) – In gând: Ete pula, vedeţi voi numa’ vilă….



- M - In gând : Cine-I castravetele ăsta?

- Tata (T) - In gând: Ce arde aici ?

- Castravetele Hipiot (CH) - In gând: Cine-s naşparliţii ăştia ?


- (CH) : Hai că stau micii, stau micii. în gând: Staţi să vedeţi voi imediat surpriză şi o să vă stea în gât.

- (T) : In gând: Unde pula mea am nimerit ? O să ajungem noi pe grătar.

- (F) - In gând: Ba cred că o să ajung eu.


- (CH): Şi? Aţi hotărât data? In gând: Acuma le dăm vestea cea mare. Cred că o să se bucure…

- (F): In gând: Eu cred că nu o să se bucure aşa de tare…



- (M): Eu zic să nun e grăbim. Să-I mai lăsam să se cunoască. In gând: să ne înrudim cu hipioţii ăştia? Ce glumă bună.


- CH: S-au cunoscut deja. In gând: Ehe, dacă aţi şti voi de când vine fetiţa voastră cuminte la fiul nostru şi duc bălosul la neagră….

- Roşia hipioată (RH): O s-avem un nepoţel ! In gând: Vi-am futut-o……


- (F) – In gand: Aşa vă trebuie. Dacă nu m-aţi lăsat la chefuri, mi-am tras-o şi eu cu primul pămpălău pe care l-am găsit. Şi acu o să scap de acasă în sfârşit.

- (T) – In gand: O omor cu mâna mea. Curva dracului.

- (M) - In gand: Sper măcar că ţi-a tras-o bine, nu cum mi-o trage taica-tau. Când ajungem acasă te belesc şi te tăvălesc prin sare.


- Toata lumea – In gând: Clar, le-au stat în gât micii. Acu’ o să borască pe aici. Normal, la cât au băgat în ei. Umflaţii dracului.


- Băiatul (B): Am belit-o definitiv. Viaţa mea s-a terminat. Mi-a trebuit mie să pun blăniţa pe caltaboş fără gumă….ce kkat.


- In loc de morală. O familie fericită. Şi pe unde or fi ăia micii? Cine pune pariu că au plecat să ducă viezurele la vizuină?

- (RH) – Ce ziceţi, o punem în 4? Moşul începe să-mi fie simpatic

4 comentarii:

GROHĂIŢI SAU GUIŢAŢI AICI