miercuri, 18 martie 2009

Scumpetea mea de câine





Cum primesc tot felul de bălarii pe mail, am primit la un moment-dat şi urmatoarele două poze, de la un concurs de "frumuseţe" canin. Şi eram şi înainte de masă, ca să-mi tihneasca. Am crezut iniţial că e vorba de vreo fosilă de câine mumificată, găsită într-un sarcofag egiptean dintr-un templu dedicat zeului Anubis. Dar nu ! Blestem ! mumia se pare că încă mai mişcă. E ca în filmul ala prost, editat în vreo 5 episoade, "Intoarcerea morţilor vii", în care armate de zombi impregnaţi cu ceva gaz experimental ultrasecret hăituiesc ultimii oameni de pe Pământ ca să le mănânce creierul.

Pe cuvântul meu dacă înţeleg. Cine PLM ar ţine aşa arătare in casă ? Imi şi imaginez cu oroare că aşa o "chestie" ar veni dimineaţa să mă lingă pe faţă sau să se cuibareasca in pat langă mine. Nasol moment

Am dat un pic pe net dupa "ugly dogs", şi am descoperit cu oroare că exista situri specializate în aşa arătari, ba chiar şi concursuri. Se pare că exista o rasă, Chinese Crested, care aşa se fac in momentul în care încep să îmbătrânească. Urât, şi partea mai proastă e ca bietele animale nu au nici o vină. Dacă ne gândim bine e tot vine omului, doar cine a creat rasele prin repetate selecţii ?

Mie mi-e şi milă de bietele animale. Probabil ca tot pe la ecarisaj o să sfârşească, după ce se plictiseşte lumea de ele şi nu mai câştigă nici un concurs. De aceea, m-am gândit să dau două exemple din seria "Ce-am fost şi ce-am ajuns". Poate vreun suflet mai milos va adopta unul din aceste biete animale, atât cat le-a mai ramas de trăit, să aibă si ele o viaţă liniştită. Pozele vă rog.



Exemplarul 1 - Inainte

Exemplarul 1 - Dupa


Exemplarul 2 - Inainte


Exemplarul 2 - Dupa

Un comentariu:

  1. Sa fii tu sanatos, ca pe cainii aia doi nu-i adopta nimeni in veci. De fapt ar trebui sa-i adopte o ceata de mineri in calduri si sa-i futa in cur de 3 ori/zi in loc de mic dejun/pranz/cina

    RăspundețiȘtergere

GROHĂIŢI SAU GUIŢAŢI AICI