luni, 29 iunie 2009

Despre perversiuni – adăugire

Pentru că am oroare de definiţiile abstracte, că am avut parte de destule în viaţa mea, consider că cea mai bună cale de a înţelege ceva e prin exemple. Aşa că hai să luăm un studiu de caz şi să ne dăm cu părerea: următorul individ e sau nu e pervers?


Un bărbat urât intră într-un bar de cartier cu un zâmbet-rânjet mare cât toată faţa.

- De ce esti atât de fericit? îl întrebă barmanul.

- Ei bine, o să-ţi povestesc, răspunde urâtul. Ştii, eu locuiesc în apropierea căii ferate. Când m-am întors acasă, noaptea trecută, am observat o femeie tânără legată de şine, ca in filme. Desigur, am mers acolo şi am eliberat-o din legături âi am dus-o la mine acasă. Şi ca să nu mai lungim vorba, am avut parte de ceva deosebit - am făcut dragoste toată noaptea, peste tot, în baie, în bucătărie, în dormitor….când eu deasupra, când ea, în toate pozitiile imaginabile!

- Fantastic! - exclamă barmanul. Esti un norocos. Era frumoasă?

- Nu stiu... Nu i-am gasit capul...

8 comentarii:

  1. Clar nu e: doar fata n-a avut nimic impotriva. Si nici nu i-a facut vreun rau. Conform definitiei date de tine. ;-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunaaat...m-ai prins. Daca nu erai anonim dadeam o bere. Asa nu stiu cui si o s-o beau singur. Si pe a ta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bai, dar ai intrebat-o pe fata daca e de acord? Nici cu acceptul ei n-as putea zica ca ar fi fost

    RăspundețiȘtergere
  4. zi-mi te rog ca il stii pe tip.nu ma lasa in suspan.si pana la urma a legat-o si acasa? ai amanunte ceva?

    RăspundețiȘtergere
  5. n-a legat-o ca nu dadea semne ca ar vrea sa fuga. dar a incuiat usa, just in case :P

    RăspundețiȘtergere
  6. GENIAL! banc sau nu... e minunat :P @_@ !

    RăspundețiȘtergere

GROHĂIŢI SAU GUIŢAŢI AICI