marți, 28 iulie 2009

Strategie de agătat pe net

Am un bun amic care agaţă ( sau cel puţin agăţa la un moment dat ) pe net. Agăţa la greu pe tot felul de saituri gen haifaiv sau gen. Bine, la un moment dat începea să aibă probleme de cantitate şi de memorie.

Cantitate, adică omul încerca să vorbească cu fetele aşa, mai pe ocolite, nu direct la subiect “Auzi fă, ne-o tragem sau pierdem vremea pe aici?” Nuuu….zice că sperii fata cu stilul ăsta, cică trebe să le iei aşa, mai pe nesimţite, să nu creadă fata că eşti vreun obsedat, pervers sau ceva de genul, şi dacă tu de fapt asta eşti, un individ care stă toată ziua la vânătoare pe net în căutare de pussy-cat. Şi bineînţeles, tipul “agăţa” o grămadă de fete de pe acolo, de unde şi problema cu cantitatea. Agăţa e un fel de a spune, pentru că din câte îmi dau eu seama e plin netul de figurante care vor numai “prietenie şi conversaţii” sau să fie ele băgate în seamă, să le spui ce bine arată şi tâmpenii din astea. Bineinţeles, dacă neglijezi mulţimea asta poţi scăpa o cantitate importantă de “pradă”, pentru că fetişcanele de felul lor nu prea o spun pe-a dreaptă, adică “Băi, eu sunt pe net pentru pulă, tu ce mai aştepţi?”. Nuuu, majoritatea vor să vadă şi ele care mai e treaba, apoi dacă tipul “merită”, atunci îi mărturiscsc că şi ele sunt pe acolo pentru acelaşi scop.

Na, problema e că dacă vrei să sapi şi să nu neglijezi categoria asta te pricopseşti in lista de mess şi cu o grămadă care de fapt nu vor decât prietenie,conversaţii şi alte prostii de genul. Sau mai rău, vor şi ele pulă, dar nu pe a ta. Ţie eventual îţi vor povesti ce probleme au ele cu ceilalţi. Atâta mă distram de el…avea tot timpul vreo 10-15 ferestre deschise acolo cu o grămadă de gagici cu care efectiv îşi pierdea vremea, pentru simplul fapt că pe el nu-l interesau conversaţiile sterile decât ca mijloc de a ajunge în chiloţi. Eficienţă zero.
Cealaltă problemă era bineînţeles cu memoria. Nu RAM-ul, nici capacitatea hard-ului, ci pur şi simplu memoria proprie. Când ajungi să discuţi cu vreo 100 de gagici pe mess, dintre care 5-6 “agăţi” pe zi, ai o reală problemă în a-ţi aminti care-I care. Logic.Mă distram de el în ce încurcături se punea singur, apoi încerca s-o dreagă, alea se prindeau că vorbea cu ele despre cu totul altceva decât discutaseră înainte…circotecă. History de la yahoo mess serveşte într-o măsură destul de mică când ai nevoie de informaţie în timp real şi discuţi cu vreo 10 în acelaşi timp.
Mare problemă. Şi mă întreabă prietenul ăsta al meu ce să facă.

- Hai să facem un calcul. Câte tipe noi “agăţi” pe zi?
- Cinci-şase, maxim 10 într-o zi bună.
- Şi câte “pierzi” pe zi acuma?
- Una-două.
- Deci rămâi cu patru. Pe zi. Într-o săptămână ai 28-30. Dintre care se fut câte?
- Păi practic nu prea se fut, dacă prind una, maxim două la trei-patru săptămâni aşa. Dar multe zic că s-ar fute.
- Aha, şi tu îţi pierzi timpul cu restul in conversaţii inutile, plecând de la premisa ca “s-ar fute”.
- Da, dar ştii tu, că aşa sunt ele, trebuie luate mai cu binişorul…
- Auzi, eu zic aşa, elimină-le pe alea care nu se fut.
- Păi şi de unde ştiu eu care-s alea?
- E simplu, nu trebuie să fii mârlan şi s-o întrebi direct, dar dacă vezi că tipa se trage pe cur, te amână cu întâlnirea, nu e prea convinsă, poţi fi sigur că n-o să se fută. Nu pierde vremea şi zi-i o prostie de genul “ştii, eşti o fată de zahăr, dar nu eşti ce caut eu”. Şi dacă pierzi una-două, pe ansamblu o să vezi că o să fii mai câştigat.
- Pfffff, coae, eşti genial. Nu m-aş fi gândit. Da’ tu de unde ştii astea? Te-ai ocupat cu agăţatul pe net?
- Nu măi, io nu mă ţin de din astea. Io am cu cine în viaţa reală.
- Băi să ştii că o să încerc.

Şi a încercat. Acum amicul meu este mai fericit, doarme mai puţin, are mai mult timp de chestii reale şi , ce e mai important, are o rată de penetrare mai bună. Adică randament. Dar şi penetrare.

7 comentarii:

  1. Problema lui era lipsa de focus. Tu i-ai imbunatatit metoda dar tot nu e ce trebuie.
    In primul rand trebuie identificata disponibilitatea pentru asta nu stai cu 10 ferestre deschise ci un si buna.
    Acolo dai tot ce trebuie investesti 1 ora doua dar apoi identifici 70% daca e loc sau nu. Daca alergi pe multe piste nu esti focusat si prada simte ca desi inteligenta nu e pe primul loc are intuitie. Personal nu cred ca daca pui intrebari directe iese ceva, trebuie abordata problema lejer sa vina de la ele.
    Si inca ceva cand timpul petrecut la vantoare e mai lung decat timpul petrecut sa manaci vanatul ceva nu e in ordine. Mai bine schimbi meseria :)).

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cred ca varianta de a investi o ora pentru fiecare era fezabila pt el, altfel n-ar mai fi avut tip de nimic pe lumea asta saracu' baiat. Si bineinteles ca nu le spunea nici el direct, ca risca sa fie inclus in alta categorie.
    Cu vanatoarea, nu stiu nici eu, poate ai dreptate, dar am impresia ca la el era vorba si de placerea vanaorii, nu neaparat de "consumarea" prazii, desi asta era scopul final.
    Oricum, cu "strategia" de la mine nu someaza baiatul.

    RăspundețiȘtergere
  3. ia trimite-l ma la o sedinta cu mine.
    fac eu din el o adevarata masina de agatat
    si stii ca pot:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiu ca poti. Agati si fete ? Agata-mi si mie :)

    RăspundețiȘtergere
  5. de obicei sunt ca nasu in traditia veche. tre sa o fut eu apoi ti-o dau tie.
    esti sigur ca inca vrei?
    si nu, nu te chem sa privesti

    RăspundețiȘtergere
  6. La ce bun sa privesti? Vin legat la ochi... sa fut :)).

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca ma chemi promit sa nu ma uit. Pot macar sa pun mana?

    RăspundețiȘtergere

GROHĂIŢI SAU GUIŢAŢI AICI