duminică, 16 august 2009

Review nr.2 - http://etern-si-fascinant.blogspot.com/

Aşa cum am promis, continuă review-urile de bloguri. S-au adunat deocamdată doar 3, deci mai avem până la 10. Lăsaţi comment.


Continuăm cu un alt blog, intitulat cu multă modestie “Etern şi Fascinant”. Autorul, deşi are doar 17 anisori bătuţi pe muchie şi s-a apucat de scris doar de luna asta, a reuşit să scoată nu mai puţin de 16 articole. Băiatul se pare că are timp, şi e şi normal, doar e în vacanţă, nu ?


Ce mi-a plăcut cel mai tare este faptul că blogul nu e plin de chestii copiate din alte părţi, filmuleţe penibile de pe youtube, bancuri ce circulau acum 3 ani pe net, ci băiatul chiar se chinuie să scrie “de la el”. Limbajul e colorat, dar plăcut, uşurinţă destul de mare la scriere, umor bunicel zic eu, lipsesc însă diacriticele, ceea ce sare un pic în ochi. N-ar fi rău să scrii cu “â,ă,ţ,ş…”, nu-ţi ia mult mai mult şi “dă bine”.


De rău nu prea am ce zice oricât aş vrea, aşa cum m-ai îndemnat, pentru că impresia generală e chiar bună. Eu zic s-o ţii tot aşa şi să confirmi, pentru că o lună e mult prea puţin pentru a generaliza. Cel mai important zic eu e ca odată ce ai început pe o linie şi cu o calitate bunicică s-o ţii tot aşa cel puţin, deşi ţelul e să scrii din ce în ce mai bine.


Articole care mi-au plăcut şi care ironizează câteva categorii de oameni:


Nickname-uri aka porecle virtuale

Progenituri retardate

Hai sa dam o muie telenovelistelor!

Copii manelisti

Omul beat,o eterna enigma


Ca final, eu zic să nu te îngrijorezi ca în Mesaj catre cititori. Ai răbdare, fi bun, scrie pentru tine în primul rând, şi încet-încet o să ai şi reacţii la articole. Şi uite, ca să îţi mai treacă supărarea că nu ai comentarii, promit să intru din când în când şi să comentez la tine pe blog.

A, era să uit, de ce îmi tot apare la tine locaţia Suedia? Intri printr-un proxy de acolo, sau chiar eşti pe cele meleaguri ?

3 comentarii:

  1. cat fusai plecata te schimbasi.....te apucasi de facut pe cititor de bloguri cu acte in regula...:(
    ai timp....ce sa zic..:(
    poate urmatoarea episola e despre altceva,nu review nr 3 sau la cat ai ajuns tu si vrei sa faci pana la 10...

    RăspundețiȘtergere
  2. O, daca si eu am timp...nu stiu ce sa zic. Da ma amuza sa fac si asta. Promit sa scriu si de-altele, nu-ti fa probleme. Nu ma schimb eu asa de repede.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru review si pentru aprecieri!
    Dar nu sunt chiar atat de pulete pe cat ai vrut tu sa dai senzatia ca par.Am totusi 17 ani jumate. :))
    Legat de diacritice,nu o sa le folosesc.Desi majoritatea celor care detin un blog scriu in felul asta.Pe net,nu sunt obisnuit sa scriu cu diacritice.
    Locatia mea e cea de la profil,adica Romania.Mi-as fi dorit eu sa stau in Suedia.Daca nu stiai,eu scriu pe blog cu telefonul mobil.Si folosesc un browser mobil,Opera Mini,care are servere in Norvegia si Suedia.De aia apare asa.

    RăspundețiȘtergere

GROHĂIŢI SAU GUIŢAŢI AICI