luni, 14 septembrie 2009

Infern Vertical

Este vorba de un review de carte. Cum e un subiect mai serios, l-am pus pe celălalt blog asa cum am promis, pentru a nu deruta glumeţii.


Romanul pe care l-am terminat de citit : Enfer Vertical de Serge Brussolo. Este vorba pe scurt de un experiment crud la care este supus un grup de detinuţi pe viaţă. Scopul experimentului este de a vedea cât de jos poate coborî omul pentru supravieţuire. Continuarea pentru doritori aici


http://porcusorulserios.blogspot.com/2009/09/infern-vertical.html

Un comentariu:

  1. Lol. "Întâlnii" şi io pe cineva căruia-i place Serge Brussolo. Îmi place mai mult latura sa S.F. decât cea horror... asta din ce-am citit de la el. Şi da... îi place să-şi treacă personajele prin stări extreme.

    RăspundețiȘtergere

GROHĂIŢI SAU GUIŢAŢI AICI