miercuri, 7 octombrie 2009

Scrisori de la facultate – episodul 2. Marius către părinţi.


Continuăm seria “Scrisori de la facultate” începută aici. Această epistolă reprezintă scrisoarea prietenului nostru Marius către părinţii lui, trimisă pe poşta redacţiei prin amabilitatea Vandei. Mulţumiri neţărmurite. Am primit tot de la ea şi episodul 3, care este răspunsul părinţilor lui Marius şi care va vedea lumina blogului cât de curând. Aştept în continuare articole de la voi pe tema asta. Dacă sunteţi prea leneşi voi fi nevoit să le scriu singur şi clar nu vor fi aşa de reuşite.

Draga mama,

I-ti scriu aceasta scrisoare pentru ca stiu ca tu nu stii sa te dai pe internet ca sat-i citesti emailurile si nici nu mai am credit pe telefon sa te sun. Apropo, ai face bine sa mai pui niste bani la posta, ca iar am ramas fara. Si niste mancare. Si vezi ca vine Dorel maine, asa ca o sat-i trimit cu scrisoarea asta si chilotii mei murdari si niste tricouri pe care lea-m patat cu voma.Acu' nu sari cu gura pe mine, ca nu m-ai pierd noptile, ma tin si de facultate, am note bune. Simt ca ma-m desteptat decand sunt aici la "Bucale" cum zic baietii. Voma e de acu doua seri cand am iesit cu prietena-n oras. Da, da... cu PRIETENA. E fata buna mama... Poate o so cunosti. Se intelege bine si cu mine si cu prietenii mei si e desinhibata.

Dar hai sat-i spun cum nea-m cunoscut, da pe scurt, ca ma striga baietii sa iesim. Iam vazut poza pe un site (pitzipoanca.org ii zice) si mia placut asa de ea, ca am cautato, am gasito si am invitato la un suc. Mama, daca-ai fi vazut tu ce soba de teracota avea in casa... se vede in poza. Si peretii erau proaspat varuiti. Sigur are si vreo 2-3 vaci prin ograda, dupa cum arata casa.

Dupa aia am iesit in discoteca. Sa stii ca am inceput sa ascult alta muzica decand is la Bucale. Si mia-m lasat si paru lung. Imi sade bine.In discoteca am baut nitelus. Si ea, ca fata, iti dai tu seama ca nu tine la bautura. Si de la un cocteil (e o bautura traditionala bucuresteana) i sa facut rau si a vomat pe mine, ca io, baiat finut cum mai crescut matale, o tineam de cap... in timp ce voma... si dupa ce ma murdarit, sau bagat prietenii mei si au tinuto si ei de cap pe rand... tot ca sa vomite.

A fost amuzant ca eram intrun parc si exact cand Vladut (tiam m-ai vorbit eu de el) o sprijinea pe la spate (ca ea saracuta statea aplecata si n-avea punct de sprijiin), Dorel o tinea de cap, iar eu imi frecam... bluza, sa iasa voma, a aparut un gardian si n-ea dat amenda, cica eram perversi. Ce oameni rai mama, aici la Bucale. Cum era s-o lasam pe fata singura in parc. Asa ca am platit amenda si am plecat spre casa, unde nea-m distrat mai bine ca in parc. Dorel tocmai isi cumparase o camera de filmat, asa ca am facut niste filmulete. Maria a fost foarte incantata. Cica "sa vezi ce se mai bucura mama cand i-oi spune ca ma-m facut si actrita".

Acum incercam sa vindem filmuletele, sa ma-i facem si noi un ban, sa nu mai trebuiasca sat-i cer tie de fiecare data cand am nevoie.Sper ca esti mandra de mine ca ma-m linistit si eu. Vezi ca intre hainele murdare mai e o scrisoare pentru tata. Sa io dai neaparat.

Marius.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ba tata,

Ce e acilea la bucale... Ai avut dreptate. Se gasesc proaste pe toate drumurile. Si nici nu se compara cu astea din sat. Astea stiu ce si cum sa faca. Poate cand viu pe la voi, o saduc niste filme, sa le mai documentez pe proaste ce trebuieste sa faca ca sa satisfaca baietii. Ptiu...

Hai ca mai vorbim, ca am planuri mari pentru diseara si tre sa plec.

Marius.

6 comentarii:

  1. Vai cred ca m-am scapat pe mine de ras! :lol:

    RăspundețiȘtergere
  2. muahahahahaha!
    superb, superb

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place mai ales sinceritatea fata de tatal sau. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Excelent, Vanda ! Porcusorule, da-ne si ep. 3 , nu ne mai chinui !...

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu tot trag speranta ca o sa se indure cineva sa scrie apte epistole in locul meu. Dar vaz ca sunteti taaaare lenesi. Asa ca va mai tin in suspans.

    RăspundețiȘtergere
  6. Interesanta "campanie". O scrisoare tipică de student spre maică-sa/tat-su sau ce tutore o avea se poate rezuma la doar o telegramă gen: "Nu-s mort, trimite-mi măncare", "Hai după mine, că-s beat şi m-am căcat pe mine"(true story), "trimite bani".

    RăspundețiȘtergere

GROHĂIŢI SAU GUIŢAŢI AICI