duminică, 4 octombrie 2009

Telefon de la Delia - episodul 2


- Mai vrei ?
- Da, te rog – spuse Mirela întinzând paharul pentru a patra sau a cincea oară. Şi mai spune-mi odată. Eşti sigură că ai înţeles bine? Cu biciul ?
- Da, sunt sigură. Aşa a zis. Paul era legat de pat, curva îl bătea cu biciul iar Marinel i-o trăgea pe la spate.
- Nenorocitul! Parcă nu-mi vine nici acum să cred. Şi cu mine se dădea moralist. Divorţez! Nu-mi mai trebuie bărbat toată viaţa. Toţi sunt nişte porci! Toţi!
- Ai dreptate. Nişte porci infecţi – spuse Ioana turnându-şi şi ea un pahar mare de lichior.

Telefonul sună prelung.
- Uite, iarăşi sună – spuse Mirela din nou. Nu se lasă. Apoi, răspunzând, urlă cu o voce isterică:
- N-are rost să mai insişti! Porcule. Du-te şi dormi la curve împreună cu prietenul ăla bun al tău. Să nu îndrăzneşti să vii acasă, ai înţeles? Şi clanc ! Închise telefonul.
- Ce nu i-am făcut oare? – se lamentă ea. Tot ce i-a trecut prin minte. Mi-am luat lenjerie sexy, vibratoare, cătuşe – tot ce i-a dat prin cap, numai ca să-i fiu pe plac. Dar nuuu, domnul vrea în grup! Auzi, crezi că nu mai arăt bine? Oare de aia o fi?
- Da’ de unde! Arăţi foarte bine, nu mai vorbi prostii. Poate eu aş avea motive să mă plâng, în ultimul an m-am îngrăşat vreo câteva kile – suspină Ioana. Uite aici – spuse ea deschizăndu-şi puţin halatul de casă. Era o blondă superbă, înaltă, cu picioare lungi şi sâni un piiic cam mari.

Mirela o privi tulbure. Căldura din casă şi aburii alcoolului care i se cam suiseră la cap îi dădeau fiori plăcuţi.
- Nu vorbi prostii! Ai un corp minunat. Cred că ai putea avea mâine orice bărbat.
- Tu vorbeşti serios?
- Da, uite, ai şi picioare mai lungi ca mine – spuse ea ridicându-şi rochiţa scurtă. Eşti o femeie superbă. Întotdeauna mi-ai plăcut.
- Şi tu mie – suspină Ioana aşezăndu-se mai aproape pe canapea. Ţi-am admirat întotdeauna talia şi cred că ai nişte sâni perfecţi. Ai mei mi s-au părut întotdeauna cam mari. Pot ? – întrebă ea atingându-i ca din întâmplare un sân.
- Da, bineînţeles – spuse Mirela luând-o de mână şi punându-i-o pe sân.
- E aşa de plăcut cu tine! Cred că am băut cam mult, simt furnicături în tot corpul.
- Şi eu. Te superi dacă te sărut?
- La naiba! – râse Ioana. Cum să mă supăr? De fapt şi eu mă gandeam la asta şi nu ştiam cum să-ţi spun.

Hainele căzură fulgerător. Cele două femei, încălzite de mulţimea de pahare de lichior se lăsară duse de val. În sfârşit, se simţeau libere să-şi exprime feminitatea şi să se răzbune pe porcii de bărbaţi care le dezamăgiseră.

Va urma

10 comentarii:

  1. Mai Porcusorule, nu ma mai joc ! Abia ma impacasem cu ideea ca treaba e genetica, bla bla bla, si tu vii acum sa ne explici, alba pe neagra, ca e de-ajuns un paharel in plus si un barbat - pardon, doi! - in minus ???...

    RăspundețiȘtergere
  2. Devine din ce in ce mai interesant. Pariez ca o sa se termine intr-un mod pervers marca Porcuşorul Radioactiv :))

    RăspundețiȘtergere
  3. da, sper ca o sa se termine cu barbatii dandu-si pumni in cap :)) dar, deh. i wish i wish :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa asa ... sa se razbune si ele ...ce nu au voie?? vorba ceea - "cand doi oameni se iubesc ce mai conteaza sexul ?!"

    RăspundețiȘtergere
  5. Julie: Un barbat lipsa si mai ales un pahar de alcool n-a stricat unei femei niciodata. Poate face chiar minuni.

    MenThal: N-am idee inca cum o sa se termine, dar am o idee pentru episodul 3. Stai pe aproape.

    io-n Dushu Tau! : nu ar fi mai interesant cu femei tragandu-se de par? Sunt mai comice.

    diana: Amin!

    RăspundețiȘtergere
  6. Coae, devii din ce in ce mai pervers. Ma intreb ce-i in minte ta cu adevarat...

    RăspundețiȘtergere
  7. Mai tineti minte "Povestiri cu final neasteptat" ? E un serial care a fost difuzat acum cativa ani pe nu stiu care televiziune. Mie-mi placea , pentru ca finalul aducea mereu o surpriza. Cred ca Porcusorul cu mintea lui hiper-radioactiva ne coace si el ceva asemanator. Folosind savante formule de combinatorica sau numarand pur si simplu pe degete, ar cam fi vreo 15 posibilitati, daca ne rezumam la cele patru personaje . Daca insa in ecuatie intra si Delia... situatiunea se complica rau, dar rau de tot !!! Mai ales pentru sus-numitul, care mai e dator si cu niste scrisorici. Dar avem rabdare ...

    RăspundețiȘtergere
  8. alnostru: Defineste pervers. Sunt curios daca-ti iese, mie nu mi-a iesit. Si a propos de ce-i in mintea mea...si eu ma intreb, pe bune.

    Julie: E un final foarte neasteptat, chiar si pentru mine, pentru ca nu m-am gandit nici eu la el inca. Si a propos de scrisorici...inca mai astept de la cititori. Pana acum am primit de la Vanda Lizeh scrisorile lui Marius catre mama si tatal lui, cat si raspunsurile. Daca nu mai primesc nimic in cateva zile le public si ma apuc eu sa scriu restul.

    RăspundețiȘtergere
  9. ba da, da fiind femei fantastice stiu mai bine decat sa isi smulga extensiile folosind unghiile de acryl...probabil o sa fie o paruiala din gura..sau ups..si acolo au implanturi..deci hmm..greu ;))

    RăspundețiȘtergere
  10. hehe simpatica evolutie in peisaj ;)

    RăspundețiȘtergere

GROHĂIŢI SAU GUIŢAŢI AICI