miercuri, 28 octombrie 2009

Telefon de la Delia - episodul 5

Episodul 1 Episodul 2 Episodul 3 Episodul 4

...Amândoi scoaseră la unison un strigăt de surpriză.

- Vă las acum, spuse Delia. Succes. Aveţi o oră. Dacă vreţi să prelungiţi trebuie să plătiţi în plus.

Uşa se închise. Cele două femei se aşezară pe canapea fără să scoată un sunet. Cei doi stăteau perplecşi în faţa lor, fără să le vină să creadă.

- Nu! Deci să fie clar, aşa ceva nu fac! – spuse Paul. Asta intrece deja orice culme a perversiunii.

- Mai încet. O să ne audă.

- Mi se rupe! Să mă dea afară! Mai bine dorm sub pod. Aşa de jos nu am ajuns încă. Fata asta depăşeşte orice limită.

- Linişteşte-te odată. Fii profesionist. Sunt şi ele două femei ca oricare altele. Or fi având şi ele nevoi fireşti.

- Nu şi nu! O să te arzi odată dacă îţi baţi joc de orice. Ştii ca nu sunt eu religios de felul meu, dar totuşi, un pic de respect acolo... Să fie clar! Eu nu fut călugăriţe!

- Voi? Profesionişti? – pufni în râs una din călugăriţe. Nu m-aş fi futut cu voi nici dacă aş fi venit pentru asta. Se vede de la o poştă că sunteţi doar doi papagali. şi ştiu că sunteţi aici de nevoie.

- Auzi, ia vorbeşte frumos, buhă cu sutană ce eşti! Dacă n-aţi venit să vă futeţi atunci ce vreţi de la noi?

- Facem parte din Organizaţia Surorile Nonconformiste ale Noii Biserici Ecumenice Apostolice de Ziua a Patra. Ne ocupăm de victimele abuzurilor sexuale – spuse a doua călugăriţă.

- Stai aşa – interveni Marinel. Arătăm noi a abuzaţi sexual? Şi ce fel de călugăriţe sunteţi voi de vorbiţi aşa de porcos?

- Nonconformiste, nu ţi-am spus? O clientă de-a voastră a venit să se spovedească şi ne-a zis că TU plângeai în hohote pe umărul ei că te-a dat nevasta afară din casă. Şi fraierul ăstalalt de prieten al tău te-a dat de gol. Zău băieţi, sunteţi patetici! Era clar că aveţi nevoie de ajutor.

- Bine, suntem patetici. Şi ce vreţi de la noi ?

- Să vă ajutăm, tontule! Vă oferim cazare şi papa pe gratis până vă împăcaţi cu nevestele. Poate punem şi de-o mediere între voi şi ele dacă sunteţi cuminţi. Eh? Sună bine ?

- Hai c-am stat destul, luaţi cartea asta de vizită şi vă aşteptăm pe la noi. Paaa.

Trecură câteva minute până cei doi se dezmeticiră. Treceau dintr-o uimire în alta.

- Ciupeşte-mă să-mi revin. Călugăriţe nonconformiste?

- Pula mea, nu mă mai miră nimic. Zi mai bine ce facem, mergem la ele? Cât par de năroade, tot e mai bine decât să fim curve masculine.

- De ce nu până la urmă? Tot pare mai bine ca aici.

Soneria ţârâi prelung. Nu trecu mult timp şi călugăriţa deschise poarta.

- Bună seara. Noi suntem…

- Ştiu cine sunteţi. Soră Mariaaa....hai c-au venit ăia doi papagali.

- *(&#(*&^$*)()(#^@*&@()*&$%&^&*.

- Salut. Vă conduc în camera voastră – râse sora Maria. Vă sfătuiesc să vă culcaţi, mâine scularea e la 4:30. O să vă spunem atunci ce aveţi de făcut.

Va urma ?

12 comentarii:

  1. Am citit toate episoadele. Calugarite nonconformiste? Am râs cu lacrimi..:) Astept sa citesc episodul urmator, binenţeles!

    RăspundețiȘtergere
  2. oh boy, deja imi frec mainile de nerabdare...ce-o sa aiba de facut?!

    RăspundețiȘtergere
  3. uuuuu... emotii-emotii... oare ce au de facut?!?!?

    RăspundețiȘtergere
  4. Pfff...trebuie sa ma mai gandesc. Oare ce-o sa aiba de facut?

    RăspundețiȘtergere
  5. ha.. am inceput chiar bine dimineata.Imi place cum suna.. dar nu stiu de ce am impresia ca or sa le fie mai rau decat inainte. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu ma asteptam la asta . Clar ! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Bah fratele meu, acilea e ca-n bancu' ala:

    Maica staretza, neavand somn, se plimba la trei dimineatza prin gradina manastirii si gaseste un amarastean care incerca sa sara gardul spre "lume". Il ia din picaj:
    - Ticalosule, ai venit la furat! Scoate imediat ce-ai luat!
    - Maica staretza, pacatosu' de mine, de aia vensiem, dar m-au prins maicutzele si m-au abuzat!
    - Cand, in seara asta?
    - Nu maica staretza, de doua saptamani...

    RăspundețiȘtergere
  8. :)))) OMG !!! La asta chiar nu ma asteptam ! Dupa ce mi-am dat cu presupusu' si-am enumerat ceea ce mintea mea odihnita credea ca ar fi toate posibilitatile, vad acum ca Porcusorul nu e radioactiv degeaba ... Aproape mi-e mila de bietii Paul si Marinel , de cat mai au ei de umblat si de patimit prin lumea cea mare si rea, pana cand nevestele lor vesele si buuuuuuune ii vor fi reprimit la sanii lor !... Dar de mine mi s-ar rupe inima daca n-as mai citi despre maretele lor aventuri asa ca astept cu nerabdare continuarea povestii pentru ca, da, VA URMA. Ca daca nu vine urmarea... vine sigur Ignatul. Nu-i asa, Porcusorule, ca nu mai poti tu de frica ?!...

    RăspundețiȘtergere
  9. Da' pe unde umbli , radio-activule ?! Ne lasi asa, pe sec, de vreo doua zile... Ori ti s-a facut frica ? Hai, mai, c-am glumit ! Nu te taiem de Ignat, te asomam .

    RăspundețiȘtergere
  10. Sper că e doar o glumă de-a ta!... Dar dacă e adevărat, îţi urez însănătoşire grabnică şi să revii cât mai repede printre noi, ăştia neimunizaţii .

    RăspundețiȘtergere
  11. Na, am exagerat un pic. Doar o raceala porcina.

    RăspundețiȘtergere

GROHĂIŢI SAU GUIŢAŢI AICI