miercuri, 25 noiembrie 2009

Două modalităţi originale de vot


Aşa cum am promis, revin cu rezultatele la concursul lansat cu câteva zile înainte de alegeri. Participarea a fost şi aici de 50%.

Metoda 1: World of Woting

- În colţul portocaliu: Bakuganul Chel cu Teasta Tare
- Caracteristici: Rotund, furios, scuipător de foc
- Sponsor: Dracu’ ştie
- Damage: 9 ( +8 )
- Armor: 8 ( +2 )
- Magic: Harry Potter ( +5 )

- În colţul roşu: Shaggy the Skinny
- Caracteristici: Slăbănog, speriat fără Scooby, vânat de fantomele trecutului
- Sponsor: Bunicuţa SRI SRL, FC Kremlin SA, Asociaţia Baronească Locală, FC Minerul Valea Jiului
- Damage: 1 ( +2 )
- Armor: 1 ( +3 )
- Magic: It’s a kind ( +1 )

- În colţul galben: Transformerul Pletos
- Sponsor: Rompetrol SA, SC Citroenul Taricean SRL
- Caracteristici: Cu capul tare, nervos, frustrat
- Damage: 1 ( +3 )
- Armor: 2 ( +1 )
- Magic: Mama Omida ( +7 )

Ceilalţi avatari au plecat de frică sau poate nu încăpeau în buzunarul celui care a intrat în cabină. Sau poate nu a mai apucat să-i scoată pentru că afară aştepta o gaşcă tropăitoare formată din alţi copii, dornici şi ei să se joace.





Varianta 2: “Pentru o ţară de porci, un porcuşor preşedinte” – by Zwargolak

Pe când unii nu se uită mai jos de cele trei pătrăţele, alţii au descoperit esenţa a ceea ce ar fi putut sa fie cel mai tare slogan la prezidenţialele de anul acesta: “Pentru o ţară de porci, un porcuşor preşedinte”. Din păcate, aşa cum se vede în filmuleţul de mai jos, singurul vot pe care l-am primit a fost anulat, din cauză că ştampula nu a fost pusă exact în pătrăţel. Ruşinică!




Altă chestie bestială, aplicabilă la turul doi. Foarte tare ideea băieţilor. Votează, române.

http://www.tu.ro/cadou-stampila-turului-doi-cu-tush.html

5 comentarii:

  1. Iertare marite...
    Emotiile, am tremurat de frica
    Viiorul tarii sedea in labele mele, si am dat chix...
    Ma duc singur la colt :(

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am votat cel mai bine
    m-am imbatat si am si am plecat la futut

    RăspundețiȘtergere
  3. din pacate la sectia unde fusai arondata, nu imi pica in mana la numararea voturilor nici un buletin care sa aiba urme de scuipat sau urmasi:)).asa ca ...astep turu' 2..poate imaginatia unora se dezvolta pana atunci si gasesc si eu ceva notabil

    RăspundețiȘtergere
  4. Zwargolak: te iert, daca ma votezi corect la turu 2.

    Adelina: si? cine-a castigat ?

    femeiadeservici: pai nu le poti avea pe toate. Daca dadeai la fiecare om biletele cu concursul poate la turul doi aveai sanse sa primesti oarece chestii mai interesante.

    RăspundețiȘtergere

GROHĂIŢI SAU GUIŢAŢI AICI