luni, 8 februarie 2010

Gogu - Partea a doua

Partea 1

Noaptea era geroasă. Şi de decembrie. Şi de sâmbătă. Ca să vezi, ce coincidenţă. Gogu pufni în râs. Goguleee….ce-ai făcut, te-ai făcut cui şi acum ce-o să zică bunoaca ta dacă nu mai eşti în stare de nimic? Neeeh, las’ că Gogu’ poate oricând. Se hotărî să meargă pe jos ca să se mai limpezească la cap. Mai ales că “iubi” nu statea extraordinar de departe.


Noaptea, deşi geroasă, i se părea roz. Norişori roz închis goneau parcă pe cerul negru, cu nuanţe de roz. Îi veni în minte fără nici o legătură cu realitatea o melodie a Madonnei de pe vremea de când era în generală, în care apăreau nişte elefanţi roz. Simţea tot mai acut în intestine o luptă surdă între micii care se chinuiau să iasă şi tequila cu lămâie care voia să-şi păstreze supremaţia. Se gândi pufnind în râs: “Trebuie neapărat să mă cac. Mai e un pic până la iubi. Daaa, acolo mă voi căca de-a dreptul vezuvian. Rockferian. După fiecare salvă voi trage apa, ca să nu-i înfund buda. Vai ce-o să mă cac! Cum nu s-a mai căcat nimeni de la începuturile timpului până acum”. Pufni în râs, un pic mai crispat ca înainte.


Blocul nu mai era deloc departe, iar Gogu mergea tot mai nenatural, strângând din buci, cât de repede şi de drept putea. Deja, pe lângă bulele roz apăruseră şi unele galbene, chestie care îl cam intriga. Ajunse în sfârşit la interfon sună şi o voce iritată se auzi în difuzor:

- Ai ajuns şi tu în sfârşit ?

- Da iubi, abia am aşteptat să ajung la tine – icni Gogu.

- Mda, văd. Hai sus.


După două minute Gogu sună la uşă. Aceasta se deschise şi…

- Bună iubito, ce mă bucur că te văd…

- Ce s-a intâmplat cu tine ?

- A, nimic, am fost la o bere cu prietenii, aşteptând mesajul tău.

- O bere? Asa arăţi după o bere ? Ia stai… A ce miroşi? Voi aţi fumat ceva ?

- Nu, nu…ce să fumăm? Pot sa intru ? – şi nemai aşteptând invitaţia se îndreptă spre baie.

- Stai mă! Unde te grăbeşti aşa? Descalţă-te, eşti plin de noroi!.


Prea târziu însă, Gogu se repezi spre baie lăsând urme de noroi pe covor. Simţea că dacă mai întârzie o secundă se va căca pe el.

- Stai! Măi nesimţitule! Vii la mine doar să te caci? Şi deschise uşa de la baie.


Gogu se pusese însă deja pe budă şi ochii îi ieşiseră ca la melc.

- Iubi, numa un pic aşteaptă-mă, vin imediat! Poţi să închizi uşa?

- Nesimţitule! La mine în casă îmi spui să…


Tirada fu însă întreruptă de o erupţie vulcanică_comparabilă doar cu cea a Vezuviului din antichitate. Aşa cum Pompeiul fusese acoperit de lavă, aşa vasul de WC fu în intregime umplut cu o materie nedefinită.


- Gata! Până aici! Îţi dau papucii! Eşti un porc! Toţi bărbaţii sunteţi nişte porci!

- Da, iubito, dă-mi-i pe ăia roşii din hol – râse Gogu. Acum că urgenţa trecuse, buna dispoziţie pusese brusc stăpânire pe el.


Noaptea era geroasă. Şi de decembrie. Şi de sâmbătă. Ce coincidenţă! Gogu îşi ridică gulerul. Telefonul sună prelung.

- Alo, Mişu? Coae, mai sunteţi pe acolo ?

- Da mă, da! Ce s-a întâmplat? Ţi-a dat pizda ţeapă?

- Nu, da’ nu ştiu ce a apucat-o de s-o isterizat aşa tare. Hai că vin înapoi. N-aţi fumat tot sper, nu ?

4 comentarii:

  1. ..doamna aia sa fie multumita ..ca de nu il lasa pe ala sa se duca la wc..am impresia ca in loc de noroi ..pe covor avea o galeata de caca-o,,

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa zica naibii mersi ca nu i-a borat pe covor. Pizde proaste!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da-o dreacu da curva bah, macar m-am cacat regeste.
    pizde se gasesc pe toate drumurile, pe cand cacastori cumsecade mai greu :)

    RăspundețiȘtergere

GROHĂIŢI SAU GUIŢAŢI AICI