luni, 1 februarie 2010

Leapşă, coaie !

Cel Care Fură Curent din Câmpurile de Căpşuni unde se produce de obicei el, curentul, m-a onorat cu o leapşă pentru oameni dezaxaţi aşa ca mine. Hai să-l uimesc cu răspunsurile mele bolnave.

(1) Dacă într-o zi te-ai trezi că ai celălalt sex, care ar fi al doilea lucru pe care l-ai face?

Mi-aş găsi o grămadă de masculi feroce şi aş merge să-mi încerc noile “dotări”.


(2) Care este primul cuvânt care îţi vine în momentul în care îl vezi pe Emil Boc?

Mă gândesc cum ar fi să-i trag o flegmă în cap, să şterg cu cotul şi să spun: “Uite mami, radical din Boc”


(3) Când faci biluţe de muci, cum preferi să te descotoroseşti de ele: bobârnac sau lipit pe unde apuci?

Depinde de consistenţa mucilor. Dacă-s lipicioşi îi iau pe deget şi încep să îmbrăţişez lumea, ştergându-mă discret de hainele lor. Dacă-s tari, bobârnac clar, încercând să nimeresc lustra.


(4) Flacăra violet este: a) Fuchsia; b) Cyclam; c) Magenta?

Portocalie. Până şi Geoană ştie atâta lucru.


(5) Ce reacţie ai avut la cel mai recent incident de tip ,,nimerit cealaltă gaură"?

Ups! Scuze Pisi, credeam că ăla e curu! Cum? Nu vrei în cur? Atunci valea!


(6) Dacă te-ai pişa pe o statuie, a cui ar fi? (Este esenţial să fie mort şi să aibă statuie!) Şi ce ai ,,ura" în acel moment?

Singura statuie pe care m-aş pişa ar fi cea a lui Iliescu. Cum nu are încă, îi doresc că aibă cât mai curând. Ce i-aş ura? “Rest in Piss, măi animalule!”


(7) Fără gugăl, spune (dă-
ți cu părerea) în ce judeţe sunt localitățile Sculeni și Mădulari?

Nu pot să fie decât prin Basarabia frate cu românul. Doar ăia n-au altceva de făcut toată ziua decât să tragă la măsea şi să dea la localităţi nume de organe.


(8) Dacă te-ar tăia o căcare infernală, tu fiind la 4 metri într-un cireş, te-ai căca de-acolo sau ţi-ai risca viaţa să cobori cu privirea înceţoşată şi spasme musculare?

M-aş căca de sus, de jur-împrejurul cireşului, ca sa nu mai poată nimeni să urce şi să mănânc eu toate cireşele. Apoi aş incepe să strig după ajutor să vină cineva să mă dea jos.


(9) Presupunând că ai face doi copiii (băiat
și fată), dacă ar fi să le nenorocești copilăria (eventual viața), care ar fi numele cu care i-ai boteza?

Eusebie şi Frosa.


(10) Te trezeşti gol-puşcă lângă idolul tău de sex opus, la fel de gol ca şi tine:
Donatella Versace (pentru băieţi) sau lângă Vasile Blaga (pentru fete). Ce faci? Pe unde mai scoţi cămaşa?

Mă cac pe mine, mi-o moi în căcat şi trag o labă, apoi rânjesc la ea şi-i spun: “Pisi, tu urmezi”. Cred că va pleca singură.

(11) Cum reacţionezi când te băşeşti în cadă?

Ridic puţin de cur ca să văd exact cum iese monstrul gazos şi mă băşesc in tranşe mici, ca să fac cât mai multe bule. Apoi îmi strig gagica să vină repede şi o intreb: “Simţi că pute ceva pe aici? Oare de unde vine? “


(12) Spune un cuvânt care să definească majoritatea absolut covârşitoare a femeilor.

Incomprehensibile


(13) Sunt moldoveni: a) buzoienii; b) sucevenii; c) brăilenii?

Toţi. Şi jumate din bănăţeni şi ardeleni. Şi un sfert de Spania şi Italia. Celălalt sfert sunt ţigani.


(14) Dacă ar fi să legi un manelizd
și să-i scoți ochii, care ar fi primele 3 melodii CARE i le-ai „da” să le asculte? (Link!)

1.Gorgoroth - Carving a giant

http://www.youtube.com/watch?v=aFn26ntmSsg

2. Corina chiriac şi marius ţeicu - Unde erai ?

http://www.youtube.com/watch?v=nogQvL-NMKE

3. Joe Dassin - La complainte de l'heure de pointe

http://www.youtube.com/watch?v=I6xRkWLtElU

(15) Dacă ai fi un condor... în capul cui te-ai căca din tot sufletul?

Aş face un căcat de un kilometru pătrat şi gros de 100 de metri deasupra Palatului Parlamentului.


(16) Completaţi gheapul: ,,Frumuseţea e trecătoare. ______ e veşnică!"

Căsătoria. Ce altceva ?


(17) Asemuieşte-i cu câte un animal pe Andreea Marin, Ştefan Băşinică JR,
Șerban Huidu, Anna Lesko și Mihai Morar!

Vidră. Popândău. Castor. Marmotă. Cine pula mea e Mihai Morar? Monstrul din Loch Ness, nah, ca nu i-am văzut niciodată pe nicicare.


(18) Suptul pulii este romantic sau hrănitor?

E romantic în faza de pre-ejaculare daca e făcut cu fineţe. Hrănitor e în faza de post-ejaculare, daca doamna ( sau domnul ) înghite. Şi e bun pentru ten dacă îl întinde pe faţă.


(19) Nicolae Guţă sau Florin Salam?

Angela Similea. Şi un pic Mirabela Dauer.


(20) Lepşele un soi de distracţie pentr
u trepanaţi. Da sau nu?

Absolut. Şi pentru obsedaţi. A propos, ce-I aia “trepanat”?

5 comentarii:

  1. scarbos cu cacat
    si gorgoroth...

    mai bine Necrophagia - Bloodfreak

    http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=60436775

    enjoy ba popo, manelari, politicieni, tigani, evrei

    RăspundețiȘtergere
  2. dacă e ok... poate o voi împrumuta şi eu... Se poate?

    RăspundețiȘtergere
  3. Luati pula, ifidelilor! Porcusorul iz da best.

    Semnat,

    Al tau troll, mereu la datorie

    RăspundețiȘtergere
  4. Am si troll? Roxana? Foarte tare frate. M-am ajuns :P

    RăspundețiȘtergere

GROHĂIŢI SAU GUIŢAŢI AICI